Omdat de technische overstap van het oude naar het nieuwe systeem soepel moet verlopen en de administratie op orde moet zijn willen wij u vragen zo snel als mogelijk uw recreatieobject(en) aan te melden voor de nieuwe dienstverlening. Op deze pagina treft u de knop naar het aanvraagformulier aan. Het op deze site getoonde aanmeldformulier is niet een contract maar aanvraag tot een contract. Indien u specifieke afspraken met het park heeft gemaakt worden die door ittdesk met het park besproken en waar mogelijk passen wij de overeenkomst daarop op aan.
Omdat uw recreatieobject technisch gezien ook iets anders is dan een “normaal” huis in de woonwijk zijn er bepaalde producten speciaal op maat gemaakt voor u.
Wij proberen daar zo helder als mogelijk in te zijn en als u nog een tip of advies voor ons hebt om dat nog beter te doen horen wij dat erg graag van u.
± 50 DVB-c kanalen inclusief diverse (Ziggo sport) in HD*
± 50 DVB-c kanalen inclusief diverse (Ziggo sport) in HD*
Internetsnelheid: 20 download & 2 upload
Inclusief Wi-Fi modem in bruikleen
± 50 DVB-c kanalen inclusief diverse (Ziggo sport) in HD*
Internetsnelheid: 40Mbps download & 4Mbps upload
Inclusief Wi-Fi modem in bruikleen
*Wijzigingen onder voorbehoud, zenderaanbod kan per park verschillen.
Op alle locaties van EuroParcs zorgt ittdesk voortaan voor internet en televisie signaal. Ittdesk staat voor kwaliteit: via ons kabel- en glasvezelnetwerk krijgt u de scherpste beelden op uw televisie en een betrouwbare, snelle internetverbinding. Net zo belangrijk als kwaliteit vinden we service. Voor de eigenaren van recreatieobjecten op EuroParcs hebben we een speciale helpdesk. Zit u met vragen? Bijvoorbeeld over een rekening? Of heeft u hulp nodig bij installatie? Wij staan klaar om u te helpen via onze speciale servicedesk. Na overleg met management van EuroParcs heeft ittdesk speciaal voor de bewoners van EuroParcs een helpdesk ingericht. Wij spreken Nederlands en Engels, hebben de tijd en begrijpen heel goed dat techniek niet voor iedereen even makkelijk is. Wij kunnen als dat nodig blijkt zelfs een monteursafspraak voor u maken om zaken te herstellen op locatie. Ook bewaken wij de technische conditie van het netwerk en weten vaak eerder dan de locatiebewoners dat er een storing is.
Het servicenummer dat u kunt bellen voor vragen en ondersteuning is:
085-0140466
De helpdesk is bereikbaar van 09:00 tot 20:00 uur.
Wij zijn ook bereikbaar via Facebook en Twitter.
Nieuwsbrief EuroParcs editie 1.0:
Nieuwsbrief Nederlands
Newsletter EuroParcs Ausgabe 1.0:
Newsletter Deutsch
© 2024 ittdesk - Theme by Themefyre
Wij zijn solutionpartner van