Servicepagina

Op deze pagina vind u meer informatie over het ittdesk televisie en internet aanbod met betrekking tot de Wildhorst. De verschillende linkjes naar onderwerpen hieronder wijzen u de weg naar de informatie die u zoekt.

Algemene en belangrijke informatie

Op de Wildhorst zorgt ittdesk voortaan voor internet en televisie signaal. Ittdesk staat voor kwaliteit: via ons kabel- en glasvezelnetwerk krijgt u de scherpste beelden op uw televisie en een betrouwbare, snelle internetverbinding. Net zo belangrijk als kwaliteit vinden we service. Voor de eigenaren van recreatieobjecten op de Wildhorst hebben we een speciale helpdesk. Zit u met vragen? Of heeft u hulp nodig bij installatie? Wij staan klaar om u te helpen via onze speciale servicedesk. Wij spreken Nederlands en Engels, hebben de tijd en begrijpen heel goed dat techniek niet voor iedereen even makkelijk is. Wij kunnen als dat nodig blijkt zelfs een monteursafspraak voor u maken om zaken te herstellen op locatie. Ook bewaken wij de technische conditie van het netwerk en weten vaak eerder dan de locatiebewoners dat er een storing is.

Voor vragen over uw factuur kunt u terecht bij Coöperatie de Wildhorst. Ook zal de Coöperatie fungeren als eerstelijns helpdesk.

Coöperatie de Wildhorst heeft besloten om de behoefte van de recreatieve gast aan goede TV en snel internet bijzonder serieus te nemen. Het is daarom dat de handen ineen geslagen zijn met ittdesk, zodat er op een goede fundering een professionele dienstverlening kan plaats vinden.

Om dit te realiseren wordt er hard gewerkt aan de voortgang van dit omvangrijke project. Deze voortgang is echter niet altijd zichtbaar. Wij doen er alles aan om de toekomstige dienstverlening op hoog niveau aan te kunnen bieden, maar hebben daar een stevige en goede fundering voor nodig. Hiermee zorgen we ervoor dat het netwerk voorbereid is op de hedendaagse én toekomstige vraag. Dit netwerk zijn wij aan het bouwen voor u en dat kost in soms meer tijd dan aanvankelijk aangenomen.

Over het algemeen verwachten wij dat de werkzaamheden voorspoedig zullen verlopen. Zo nu en dan kan het zijn dat wij tegen zaken aanlopen waar wij helaas geen invloed op hebben.

Zo vraagt de afhandeling van de benodigde vergunningen bij de overheidsinstanties extra tijd. Dit is uiteraard erg vervelend, want wij hebben hier geen invloed op. Een geldige vergunning is echter wel een vereiste om met de aanleg te beginnen, zoals u wel zult begrijpen.

Soms komt het ook voor dat er verborgen verdeelkastjes zijn die wij tegenkomen in de heg of tussen de struiken. Gelukkig zijn dit leuke constateringen die wat makkelijker op te lossen zijn.

Pakketten

Televisie en internet

Digitale TV 50+ DVB-c inclusief diverse (Ziggo sport) in HD
Internetsnelheid: 20Mbps download & 2Mbps upload
Inclusief Wi-Fi modem in bruikleen

De kosten voor het televisie- en internetpakket bedragen: €31,90 p.m. (incl. btw)
Eenmalige aansluitkosten bedragen: €60,- (incl. btw)

Televisie en power internet

Digitale TV 50+ DVB-c inclusief diverse (Ziggo sport) in HD
Internetsnelheid: 40Mbps download & 4Mbps upload
Inclusief Wi-Fi modem in bruikleen

De kosten voor het televisie- en internetpakket bedragen: €43,90 p.m. (incl. btw)
Eenmalige aansluitkosten bedragen: €60,- (incl. btw)

Het servicenummer dat u kunt bellen voor vragen en ondersteuning is:
085-0140458

De helpdesk is bereikbaar van 09:00 tot 20:00 uur.

Wij zijn ook bereikbaar via Facebook en Twitter.

Aanmelden? Dat gaat als volgt:

Op deze servicepagina heeft u de mogelijkheid om u aan te melden voor de diensten van ittdesk. Klik op de knop ‘Diensten aanvragen’ en vul vervolgens uw gegevens in. Klik vervolgens op verzenden om de aanvraag compleet te maken zodat ook u kunt genieten van tv en razendsnel internet.