Ik ontvang slecht analoog signaal

U kunt proberen de kabel te vervangen tussen de televisie en de aansluiting (bijv. tijdelijk een kabel lenen).
Als bovenstaande niet werkt kunt u proberen de zenders opnieuw in te stellen, dit kunt u bijvoorbeeld doen door de tv automatisch te laten zoeken naar zenders.
Raadpleeg de handleiding van de televisie voor de uitleg, dit is namelijk per televisie afhankelijk.
Handleidingen kunnen ook online gevonden worden, zoek het merk en het model nummer / naam.
Ook kunt u op de website van Ziggo de frequenties voor analoge televisie vinden. Als u deze wijzigt op uw televisie kan dit ook nog helpen.
Vul bij zenderoverzicht analoog je gemeente in, en klik op zoeken. De zenders en frequenties zullen binnen enkele ogenblikken verschijnen.
Nadat u bovenstaande stappen heeft gevolgd en u nog steeds problemen heeft, neem dan dan contact op met de ittdesk via www.ittdesk.nl/ondersteuning of 088-4117788.
Wij kunnen dan een afspraak met u maken , wanneer er een monteur langs kan komen om het probleem te verhelpen.
Was this answer helpful ? Ja (0) / Nee (0)

Comments are closed