Ik moet me registreren en/of heb mij niet kunnen registreren

Het kan best zijn dat je woont op een locatie die niet aangesloten is op het ittdesk netwerk.
Vraag je verhuurder of je op het ittdesk netwerk bent aangesloten.
Na het registreren is het verstandig de apparatuur opnieuw op te starten, vooral wanneer u gebruik maakt van een router (stroom eraf en er weer op).

De Qmanage registratie pagina moet worden ingevuld voor u weer volledig gebruik kunt maken van het internet. Het is mogelijk om zonder registratie naar de websites van uw bank te gaan, om bijvoorbeeld uw huurcontractnummer op te zoeken. Websites van anti-virus programma’s en universiteit / hoge school webmail zijn als het goed is ook beschikbaar. Het contractnummer kunt u vinden op communicatie brieven en facturen van uw verhuurder.

Het kan in sommige gevallen noodzakelijk zijn om uw router en PC te herstarten om gerouteerd te worden naar de nieuwe registratie pagina.
Uw router en/of PC dienen ingesteld te zijn op het automatisch verkrijgen van een IP adres.

Wanneer u de apparatuur niet opnieuw opstart kan het zijn dat u 10-15 minuten moet wachten.

Als u gebruik maakt van een router dan moet die herstart worden (haal de stroom enkele minuten van de router, stekker uit het stopcontact).

Ieder nieuw apparaat dat direct op de muuraansluiting wordt aangesloten zal geregistreerd moeten worden.

Als er een router is geregistreerd, hoeven alle apparaten die via de router met het netwerk verbonden zijn, geen eigen registratie te hebben.

Was this answer helpful ? Ja (0) / Nee (0)

Comments are closed