Er moet een monteur langskomen, wat nu?

U neemt eerst contact op met de ittdesk via het nummer: 088-4117788 of per support formulier op onze website.
Wanneer door de ittdesk wordt vastgesteld dat er een monteur nodig is, neemt de monteur contact met u op.
De monteur maakt met u een afspraak in een periode van 2 uur bijv. tussen 11:00 en 13:00.

In deze periode dient u aanwezig te zijn in uw kamer. Wanneer u niet aanwezig bent en de monteur staat voor de gesloten deur, dan wordt €130,- inclusief BTW in rekening gebracht.

LET OP! De helpdesk zal u middels een formulier en een aantal vragen via de telefoon samen met u bepalen of een bezoek van de monteur echt noodzakelijk is. Als u het formulier en/of de vragen niet juist invult of onjuiste antwoorden geeft en de monteur op locatie vaststelt dat uw aansluiting goed functioneert, zullen de kosten van het onnodige bezoek aan u worden doorbelast.

Ook kan de afspraak van een monteur een tijdje op zich laten wachten. Houd er rekening mee dat de monteurs druk bezet zijn, en niet altijd meteen langs kunnen komen. Het kan dus voorkomen dat u een tijdje moet wachten totdat er een monteur voor u beschikbaar is.

Wanneer u onverhoopt niet aanwezig kunt zijn tijdens de afgesproken tijd, neem dan zo snel mogelijk contact op met de ittdesk via het nummer: 088-4117788.
Afzeggen van een afspraak dient minimaal 24 uur van tevoren. Belt u binnen 24 uur af dan worden de kosten ook aan u doorbelast.

Was this answer helpful ? Ja (0) / Nee (0)

Comments are closed

Wij zijn solutionpartner van