Kan ik mijn bestaande IP telefonie van een andere provider blijven gebruiken?

Ittdesk levert een “normale” open internetverbinding waar geen blokkades op zitten. Telefonie van andere providers kan in basis ook prima functioneren via de ittdesk internetlijnen.
Als uw huidige IP telefonieaanbieder haar diensten aflevert op een IP toestel of een los kastje dat op de modem van een provider is aangesloten kunt u het kastje van die telefonieaanbieder weer aansluiten op het ittdesk “kabel” modem. Als uw aanbieder telefonie aflevert op een speciale telefonie-poort op het internetkastje (modem) dan is het niet mogelijk de dienst telefonie van de andere aanbieder mee te nemen naar ittdesk.
Een belletje naar de helpdesk van uw huidige aanbieder is in alle gevallen aan te raden en stel ze daar de vraag of het kastje van hun ook kan worden aangesloten op een ethernetpoort van een ander kabelmodem.

Een foto van de aansluiting en het “kastje” aan de ittdesk helpdesk is ook een mooi startpunt op de weg naar een definitief antwoord.

Was this answer helpful ? Ja (0) / Nee (0)

Comments are closed

Wij zijn solutionpartner van