Er vanuit gaande dat de bekabeling vanaf de verdeelkast tot aan het chalet goed is, of wordt, kan de bekabeling in het chalet (1e of 2e TV) nog voor problemen zorgen. Hoe zal ittdesk hiermee omgaan?

Ittdesk zal alles met uitzondering van de eerste “woonkamer” Televisieaansluiting loskoppelen om storing in de het netwerk te voorkomen.

Deze zelfgemaakte aansluitingen kunnen weer door u verbonden worden, mits de kabels en connectoren van degelijke kwaliteit zijn. Versterkers, kabels en splitters van Gamma, Doemarkt, Hobbyland, Kabel Pietje en Action geven gegarandeerd problemen waar u maar ook uw buren last van gaan ondervinden. Goed aangesloten gecertificeerd materiaal geeft geen storing en het is de keuze aan de eigenaar hoeveel televisietoestellen hij/zij aan wenst te sluiten.

Mocht het bovenstaande niet lukken, dan heeft u nog de twee volgende opties:

Optie 2: De luxe optie die ittdesk beschikbaar heeft is een monteur met het juiste materiaal op locatie. De kosten hangen af van de lokale situatie en uw wensen. Wenst u een prijsopgaaf dan is een mail naar [email protected] met uw n.a.w. en object gegevens samen met een duidelijke beschrijving met plaatjes van uw wensen de goede eerste stap. Een engineer neemt contact met u op en zal u vooraf een zo goed mogelijke schatting maken van de te verwachten kosten. Hoe meer details we van u krijgen hoe beter de schatting zal zijn.

Optie 3: De lokale radio & televisie speciaalzaak heeft ook vaak een technische dienst die coax binnen installaties kan adviseren en aanbieden. Let u wel op dat u koopt bij de specialist, de televisievakhandel (Wij bedoelen hier niet de CBB of mediaknaller..) De vak-handelaar is meer dan welkom om namens een eigenaar ook te bellen met ittdesk voor advies wat wel en wat niet aan te sluiten.

Was this answer helpful ? Ja (0) / Nee (0)

Comments are closed

Wij zijn solutionpartner van