Studentexperencie

Op deze pagina vind je meer informatie over de internetvoorzieningen met betrekking tot de gebouwen van Student Experience. De verschillende linkjes naar onderwerpen hieronder wijzen jou de weg naar de informatie die je zoekt.

Algemene en belangrijke informatie

ittdesk werkt in opdracht van Ziggo Zakelijk en heeft speciaal voor de bewoners van Student Experience een helpdesk ingericht. Geplande werkzaamheden kondigen wij netjes aan via onze website. Als het ongeplande werkzaamheden zijn of storingen met veel impact buiten kantoortijden, dan melden wij die via Twitter. Het is dus de moeite waard ons te volgen op Twitter als je dat nog niet deed. Maar soms wil je iemand bellen, zeker als het een storing van een heel gebouw of een hele verdieping betreft. De servicedienst van ittdesk staat voor je klaar om je te helpen.

Het servicenummer dat je kunt bellen voor vragen en ondersteuning is:
085-0140425

De helpdesk is bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur.

 

Wij zijn ook bereikbaar via Facebook en Twitter.

De snelheid van je internet aansluiting

De snelheid van je aansluiting is theoretisch bepaald op minimaal 25MB upstream en downstream. De 25MB is de rekensnelheid die is afgesproken tussen de aanbieder van je huisvesting en Ziggo Zakelijk. In de praktijk is je aansluiting vaak veel sneller omdat lang niet iedereen tegelijkertijd op het internet actief is. Als je extreem veel wilt gaan downloaden kan je dat het beste ‘s nachts doen. Dan blijft de gebruikelijke snelheid voor iedereen beschikbaar. Het gebouw heeft een glasvezel verbinding met het Internet via het datacenter in Amsterdam. In theorie is er tot ruim 80/80MB beschikbaar. We kunnen dat echter niet garanderen omdat gelijktijdig internetgebruik daar invloed op heeft.

Hoe gaan we met je gegevens om?

Ittdesk heeft namens Ziggo Zakelijk de wettelijke verplichting om gebruikersinformatie te verzamelen. Wij vragen je dan ook bij je aansluiting om te registreren via ons aanmeldportal. Wij weten na die registratie wie je bent, waar je woont en welk IP-adres je in gebruik hebt. We gaan er vanuit dat je op internet geen dingen doet die niet door de beugel kunnen volgens de wetgeving. Mocht dit toch zo zijn, dan is aan de hand van je IP-adres te achterhalen wie dat IP-adres in gebruik heeft of in gebruik heeft gehad. Het is echter belangrijk je te realiseren dat ittdesk en of Ziggo Zakelijk niet kijken naar wat je op het internet doet. Wij bewaren geen gegevens die daar iets mee te maken hebben. Lees voor de helderheid ons standpunt met betrekking tot privacy op de pagina Big Brother is watching you? Als je nog vragen en of opmerkingen over ons privacybeleid hebt vernemen wij dat graag.

Gamen gaat prima op ons netwerk

Inmiddels maken meer dan 15.000 studenten gebruik van het ittdesk netwerk dat wordt gefaciliteerd door  Ziggo Zakelijk. Het is leuk om te weten dat wij hebben vernomen van studenten dat gaming op ons netwerk heel erg goed gaat.