Student Experience

Op deze pagina vind je meer informatie over de internetvoorzieningen met betrekking tot de gebouwen van Student Experience. De verschillende linkjes naar onderwerpen hieronder wijzen jou de weg naar de informatie die je zoekt.

Algemene en belangrijke informatie

Ittdesk werkt in opdracht van Ziggo Zakelijk en heeft voor de bewoners van Student Experience dan ook een gespecialiseerde helpdesk.
Onderhoud aan het netwerk zal via onze sociale media gedeeld worden. Als er buiten kantoor openeningstijden zich er een storing voordoet zal dit via onze sociale media gecommuniceerd worden. Wij raden dan ook aan om ons op social media te volgen om zo up-to-date te blijven. In het geval dat je contact met ons wil opnemen, zeker als er bijvoorbeeld een storing op een verdieping of het gebouw afspeelt zijn wij daarvoor bereik baar op het aangegeven nummer. Onze medewerkers staan klaar om je te helpen.

Het nummer wat je kan bellen voor vragen of ondersteuning is als volgt :
085-0140425

De helpdesk is beschikbaar op maandag tot vrijdag vanaf 08.30 tot 20.00 uur.

 

Je kan ons ook bereiken op Facebook of Twitter.

De internet snelheid

De snelheid van je verbinding is theoretisch ingesteld op minimaal 25 MB upstream en downstream. 25 MB is de tussen uw accommodatieverschaffer en Ziggo Zakelijk overeengekomen rekensnelheid. In de praktijk zal je verbinding vaak veel sneller zijn, omdat niet iedereen tegelijk gebruik zal maken van internet. Als je heel grote hoeveelheden data wilt downloaden, doe je dit het beste ’s nachts. Zo blijft de normale snelheid voor iedereen beschikbaar. Het gebouw heeft een glasvezelverbinding met internet via het datacenter in Amsterdam. In theorie biedt dit tot meer dan 80/80 MB. We kunnen dit echter niet garanderen omdat het wordt beïnvloed door gelijktijdige internettoegang.

Hoe gaan we om met jouw informatie?

Ittdesk is wettelijk verplicht om namens Ziggo Zakelijk gebruikersgegevens te verzamelen. Wij vragen u daarom om uw aansluiting te registreren via ons registratieportaal. Na registratie weten we wie u bent, waar u woont en welk IP-adres u gebruikt. We gaan ervan uit dat je op internet geen dingen doet die bij wet verboden zijn. Mocht u dat toch doen, dan kunnen wij aan de hand van uw IP-adres vaststellen wie dat IP-adres gebruikt of heeft gebruikt. Wel is het belangrijk voor u te weten dat ittdesk en/of Ziggo Zakelijk niet meekijken met wat u op internet doet. Hierover slaan wij geen gegevens op. Lees voor volledige informatie ons standpunt met betrekking tot privacy op de pagina ‘Big Brother kijkt naar je?’ Als je vragen of opmerkingen hebt over ons privacybeleid, laat het ons dan weten.

Geweldig voor gamen

Inmiddels maken ruim 15.000 studenten gebruik van het ittdesk-netwerk dat wordt gefaciliteerd door Ziggo Zakelijk. Misschien vind je het leuk om te weten dat studenten ons hebben verteld dat ons netwerk uitstekend geschikt is om te gamen.

Wij zijn solutionpartner van