Servicepagina

Op deze pagina vind je meer informatie over de internetvoorzieningen met betrekking tot de gebouwen van SSH&. De verschillende linkjes naar onderwerpen hieronder wijzen jou de weg naar de informatie die je zoekt.

 

Belangrijk: je dient het eerste aangesloten apparaat (in veel gevallen het WiFi router) om te zetten van een vast IP adres naar een dynamisch IP adres, klik op de banner hierboven voor een handleiding.

Algemene en belangrijke informatie

Op veel locaties van SSH& zorgt Ziggo voor internet en televisie. Ziggo staat voor kwaliteit: via ons kabel- en glasvezelnetwerk krijgt u de scherpste beelden op uw TV en een betrouwbare, snelle internetverbinding. Net zo belangrijk als kwaliteit vinden we service. Voor de bewoners van SSH& we een speciale helpdesk. Zit u met vragen? Of heeft u hulp nodig bij installatie? Wij staan klaar om u te helpen via onze speciale servicedesk www.ittdesk.nl/sshn. ittdesk werkt in opdracht van Ziggo Zakelijk en heeft speciaal voor de bewoners van SSH& een helpdesk ingericht. Wij spreken Nederlands en Engels, hebben de tijd en begrijpen heel goed dat techniek niet voor iedereen even makkelijk is. Wij kunnen als dat nodig blijkt zelfs een monteursafspraak voor je maken om zaken te herstellen op locatie. Ook bewaken wij de technische conditie van het netwerk en weten vaak eerder dan de locatiebewoners dat er een storing is.

Het servicenummer dat je kunt bellen voor vragen en ondersteuning is:
085-0140480

De helpdesk is bereikbaar van 08:30 tot 20:00 uur.

 

Wij zijn ook bereikbaar via Facebook en Twitter.

Wij zijn solutionpartner van